master's thesis
Gerila marketing

Davor Buntić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Metadata
TitleGerila marketing
AuthorDavor Buntić
Mentor(s)Mane Medić (thesis advisor)
Abstract
Tema ovog diplomskog rada je gerilski marketing. Rad je podijeljen na pet dijelova. U uvodu je rečeno nešto općenito o gerilskom marketingu i o tome zašto je ova tema odabrana. Drugi dio otkriva što je to zapravo gerila marketing, tko je utemeljio gerila marketing. Saznat ćemo i šesnaest tajni gerila marketinga. Drugi dio donosi i obilježja i stavove gerilske tvrtke, a i psihologiju gerilskog marketinga. U trećem dijelu napravljena je usporedba između tradicionalnog i gerila marketinga. Četvrti dio se bavi vrstama gerila marketinga. Prvo je rečeno nešto o minimedijskom, a zatim maksimedijskom marketingu. Minimedijski marketing obuhvaća direktnu prodaju, posjetnice, osobna pisma, telefonski marketing, cirkularna pisma / letci, brošure/prospekti, mali oglasi, bonovi za kupnju. Ovakve marketinške metode se često izbjegavaju i više se okreće ka maksimedijskom marketingu, tj. novinama, časopisima, radiju, televiziji, jumbo plakatima. Pravi gerilac kombinira minimedijski i maksimedijski marketing. Na kraju je navedeno deset različitih tipova gerila marketinga, kao što su viralni marketing, ambient marketing, presence marketing, oglašavanje na pakiranju papirnatih maramica, buzz marketing, alternativni marketing, itd. Zadnje poglavlje pokazuje vezu između gerila marketinga i interneta. Kao glavna literatura, osim predavanja, korišten je udžbenik Jay Conrada Levinsona „Gerilski marketing: jednostavne i jeftine metode stjecanja veće dobiti“, te internet.
Committee MembersMane Medić (committee chairperson)
Sunčica Oberman Peterka (committee member)
Jerko Glavaš (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationmag.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-03-17
Parallel keywords (Croatian)gerila marketing minimedijski marketing maksimedijski marketing internet
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047785
CommitterGordana Kradijan