master's thesis
FACEBOOK AS A MEDIA COMMUNICATION TOOL

Nela Obradović (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics
Cite this document...

Obradović, N. (2017). Facebook kao medij komunikacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Obradović, Nela. "Facebook kao medij komunikacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Obradović, Nela. "Facebook kao medij komunikacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Obradović, N. (2017). 'Facebook kao medij komunikacije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 21 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Obradović N. Facebook kao medij komunikacije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

N. Obradović, "Facebook kao medij komunikacije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445