master's thesis
MOTIVATION OF EMPLOYEES AS A MAJOR FACTOR IN BUSINESS EFFICIENCY

Branko Gardijan (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Metadata
TitleMotivacija zaposlenika kao najvažniji čimbenik uspješnosti poslovanja poduzeća
AuthorBranko Gardijan
Mentor(s)Željko Požega (thesis advisor)
Abstract
Ovaj rad bavi se pitanjem: kako motivacija zaposlenika utječe na uspješnost poslovanja poduzeća? Motivacija nastaje pojavljivanjem određene potrebe koju osoba želi zadovoljiti. Postoje različite teorije koje objašnjavaju koje potrebe ljudi žele zadovoljiti i na koji način. Motivacija kod ljudi je individualna te ne postoji univerzalno pravilo koje objašnjava kako motivirati ljude nego postoji više teorija koje objašnjavaju kako nastaje motivacija kod različitih osoba. Motivacijske strategije objašnjavaju na koje načine je moguće zaposlenike, unutar poduzeća, motivirati kako bi većom motivacijom postigli više zalaganje i veće individualne rezultate što u konačnici utječe i na uspješnost poslovanja poduzeća. Motivacijske strategije se dijele na materijalne i nematerijalne strategije pomoću kojih je moguće privući zaposlenike u poduzeće, motivirati ih da budu efikasniji te u konačnici i zadržati ih unutar poduzeća. Mjerenje zadovoljstva zaposlenika i motivacije važan je čimbenik za postizanje uspješnosti poslovanja nekog poduzeća. Iznimno je važno saznati razine motivacije zaposlenika jer ta spoznaja doprinosi pronalasku mjera koje bi unaprijedile poslovanje. Ljudski kapital je najvažniji čimbenik uspješnosti poslovanja poduzeća. Postoji mnogo velikih poduzeća koja su dobar primjer kako poduzeće, koje ulaže napor u motiviranje zaposlenika kroz motivaciju zaposlenika, postiže izuzetne rezultate i konkurentsku prednost - jedan od najboljih primjera je Google.
Keywordsmotivation motivational theories motivational strategies success
Parallel title (English)MOTIVATION OF EMPLOYEES AS A MAJOR FACTOR IN BUSINESS EFFICIENCY
Committee MembersŽeljko Požega (committee chairperson)
Ivan Ferenčak (committee member)
Đula Borozan (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Organization and Management
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeBusiness economy; specializations in: Business Informatics
Study specializationBusiness Informatics
Academic title abbreviationmag.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2017-04-10
Parallel abstract (English)
This thesis is about motivation and how employee motivation affects the success of a business. Motivation is what happens when a desire to fulfil a need occurs. There are various theories that deal with what needs and desires people have and what are the means to fulfil those. Motivation also works differently with each individual and so there is no universal approach to motivating people, but many different theories that try to explain what is the best approach in different situations. There are motivation strategies that describe methods of motivating employees within a business so that they achieve better results through greater engagement, which in turn helps the business achieve greater results. We can divide these strategies into what we would call material and nonmaterial strategies, which explain methods of attracting new employees into the business, helping them stay motivated and achieve better results and finally stay satisfied with the work they do and keep them in the business. Measuring employee satisfaction is a key element for business success. It is important because it is necessary for finding methods of improving business practices. The employees are the most important part of a business. There are many examples of large businesses that invest greatly in their employee's satisfaction and motivation and in turn achieve better results and competitive advantage, one of such examples being Google.
Parallel keywords (Croatian)motivacija motivacijske teorije motivacijske strategije uspješnost
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:187399
CommitterGordana Kradijan