Access restricted to higher education institution's students and staff
master's thesis
Kaizen - koncept kontinuiranog unaprjeđenja poslovnih procesa u upravljanju opskrbnim lancem u maloprodaji

Ivana Mikulić (2016)
Metadata
TitleKaizen - koncept kontinuiranog unaprjeđenja poslovnih procesa u upravljanju opskrbnim lancem u maloprodaji
AuthorIvana Mikulić
Mentor(s)Davor Dujak (thesis advisor)
Abstract
Izrazito brze promjene u neizvjesnom i turbulentnom okruženju nametnute globaliziranim tržištem, prisiljavaju gospodarske subjekte na fleksibilnost i mogućnost za brzi odgovor zahtjevima suvremenog tržišta, a svakodnevica se sastoji u suočavanju s mnogobrojnim izazovima vlastitog opstanka. Samo poduzeća koja kontinuirano poboljšavaju svoje poslovanje na svim razinama, mogu ispuniti vlastitu svrhu postojanja - zadovoljiti potrebe potrošača i ostvariti dobit. Prema japanskoj poslovnoj filozofiji, Kaizen je odgovor i rješenje za opstanak i uspješno poslovanje poduzeća. Mnogo malih koraka prema naprijed vode k poslovnoj izvrsnosti, te utječu na zadovoljstvo svih zaposlenika, od radnika u proizvodnom procesu, nadzornika, preko srednjeg pa sve do vrhovnog menadžmenta. Kvaliteta proizvoda izravno ovisi o potpunom upravljanju kvalitetom i o potpunoj kontroli kvalitete, a svakodnevni prijedlozi zaposlenika mogu dati veći doprinos napretku nego što bi to dalo ulaganje u inovacije i konstantan fokus na isključivo financijske rezultate. U ovom diplomskom radu naglasak je na važnosti primjene Kaizena u svakodnevnom poslovanju suvremenih gospodarskih subjekata u opskrbnom lancu, a dana su teorijska saznanja o njegovoj primjeni te alatima koji se koriste, kao i osnovne implikacije opskrbnog lanca te procesnog pristupa. Maloprodajni gospodarski subjekt “X” predstavlja okosnicu najsuvremenijeg načina poslovanja i slijedom toga predstavlja dobru podlogu implementaciji ove japanske filozofije. Može se reći kako Kaizen daje preduvjet preživljavanja, napretka i ostvarivanja konkurentnosti u globalnom okruženju.
Committee MembersDavor Dujak (committee chairperson)
Boris Crnković (committee member)
Ivan Kristek (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationmag.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-02-29
Parallel keywords (Croatian)Kaizen kontinuirano unaprjeđenje konkurentnost promjene poslovna strategija
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to higher education institution's students and staff
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:851674
CommitterGordana Kradijan