Skip to main content
Home
About repository
Contact
Instructions and manuals
Hrvatski
RUNIOS
Repository of Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
By repositories
All documents
More...
Advanced search
Upload
Search Term
this repository
all repositories in DABAR
Warning message
This object is not active. Metadata may not display correctly.
professional thesis
Žena potrošač - offline i online
Details
Title
Žena potrošač - offline i online
Abstract
Ljudi su potrošači od najranije dobi, a proučavanje njihovog ponašanja predstavlja centar zanimanja marketinških stručnjaka, kako bi im mogli poslati poruku o svom proizvodu ili usluzi koja će ih potaknuti na akciju. Žena današnjice se udaje i rađa s 30 godina, sve ih više ima visoku stručnu spremu, više od muškaraca ih završava doktorske studije, komuniciraju svim raspoloživim medijima o mnoštvu tema, uključujući sport i politiku. Sve više je poduzetnica, stigle su do visokih menadžerskih pozicija, a pritom i dalje imaju vodeću ulogu u domaćinstvu i vode brigu o potrebama svih članova u njemu. Razlike među spolovima, kada je potrošnja u pitanju, se smanjuju, a u pojedinim kategorijama potpuno nestaju. Autorica je provela istraživanje o stilovima odlučivanja o kupnji, kao relativno stabilnoj psihološkoj dimenziji. Teorijske razlike u stilovima odlučivanja o kupnji između žena i muškaraca uglavnom govore o tradicionalnim pogledima na spolove i na takve hipoteze se nastavljaju razna istraživanja, pa tako i autoričino. Ispitanici su u najvećem broju bili između 35 i 44 godina, čak njih 47 posto, visoko obrazovani, zaposleni, s prihodima od 7.000 do 15.000 kuna. Za razliku od teorije i tradicionalnog pristupa, među njima nije uočena značajna razlika u stilovima odlučivanja pri kupnji. Rad daje i uvid u ponašanje potrošača u online procesu kupnje u Hrvatskoj iz kojeg je vidljivo da najveći broj potrošača još uvijek kupuje offline, a istražuje online.
Subjects
ponašanje potrošača, stilovi odlučivanja o kupnji, online kupnja, žena potrošač, marketinško istraživanje, potrošači u Hrvatskoj, DRUŠTVENE ZNANOSTI
Request a copy
of the document
The object has been removed.