prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:604332

Zatezalo, Borna
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Interdisciplinary Courses

Cite this document

Zatezalo, B. (2017). Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:604332

Zatezalo, Borna. "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:604332

Zatezalo, Borna. "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:604332

Zatezalo, B. (2017). 'Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:604332

Zatezalo B. Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:604332

B. Zatezalo, "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:604332

Please login to the repository to save this object to your list.