prikaz prve stranice dokumenta Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:571008

Ivančić, David
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Ivančić, D. (2017). Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008

Ivančić, David. "Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008

Ivančić, David. "Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008

Ivančić, D. (2017). 'Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 19 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008

Ivančić D. Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2024 March 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008

D. Ivančić, "Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008

Please login to the repository to save this object to your list.