master's thesis
Dependence between adoption of teaching content and inquiry-based learning of Biology at students in secondary schools

Martina Gucek (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Department of biology
Cite this document...

Gucek, M. (2017). Ovisnost usvojenosti nastavnog saadržaja i istraživačkog učenja Biologije kod učenika srednje škole (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:353365

Gucek, Martina. "Ovisnost usvojenosti nastavnog saadržaja i istraživačkog učenja Biologije kod učenika srednje škole." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:353365

Gucek, Martina. "Ovisnost usvojenosti nastavnog saadržaja i istraživačkog učenja Biologije kod učenika srednje škole." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:353365

Gucek, M. (2017). 'Ovisnost usvojenosti nastavnog saadržaja i istraživačkog učenja Biologije kod učenika srednje škole', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, accessed 19 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:353365

Gucek M. Ovisnost usvojenosti nastavnog saadržaja i istraživačkog učenja Biologije kod učenika srednje škole [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology; 2017 [cited 2019 June 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:353365

M. Gucek, "Ovisnost usvojenosti nastavnog saadržaja i istraživačkog učenja Biologije kod učenika srednje škole", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:353365