Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:251:818950
Popović, Srđan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Popović, S. (2020). Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, Srđan. "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, Srđan. "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, S. (2020). 'Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 09 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović S. Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2020 [cited 2024 October 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
S. Popović, "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950