Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:251:818950
Popović, Srđan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Popović, S. (2020). Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, Srđan. "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, Srđan. "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, S. (2020). 'Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 14 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović S. Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2020 [cited 2025 January 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
S. Popović, "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950