Utjecaj društvene mreže „TikTok“ na ponašanje potrošača u industriji ljepote
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. urn:nbn:hr:251:326669
Vlajčić, Anđelka-Marija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Vlajčić, A. M. (2024). Utjecaj društvene mreže „TikTok“ na ponašanje potrošača u industriji ljepote (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:326669
Vlajčić, Anđelka Marija. "Utjecaj društvene mreže „TikTok“ na ponašanje potrošača u industriji ljepote." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:326669
Vlajčić, Anđelka Marija. "Utjecaj društvene mreže „TikTok“ na ponašanje potrošača u industriji ljepote." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:326669
Vlajčić, A. M. (2024). 'Utjecaj društvene mreže „TikTok“ na ponašanje potrošača u industriji ljepote', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 05 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:326669
Vlajčić AM. Utjecaj društvene mreže „TikTok“ na ponašanje potrošača u industriji ljepote [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:326669
A. M. Vlajčić, "Utjecaj društvene mreže „TikTok“ na ponašanje potrošača u industriji ljepote", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:326669