Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. urn:nbn:hr:251:318523
Pintarić, Martina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Pintarić, M. (2022). Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
Pintarić, Martina. "Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
Pintarić, Martina. "Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
Pintarić, M. (2022). 'Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 03 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
Pintarić M. Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2022 [cited 2024 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
M. Pintarić, "Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523